marca 25, 2017

Śpiewanie w ciąży

Witam wszystkich serdecznie!


Założyłam tego bloga, aby podzielić się z Wami moją pasją-muzyką, a także pokazaniem Wam jak łącze tak absorbujące zajęcie z byciem mamą.


Bycie mamą-ETAP START!!!



Odkąd jestem w stanie błogosławionym, zagrałam ok.10 koncertów, , brałam udział w różnych warsztatach, a nawet nasz brzdąc uczestniczył w koncercie zagranym w Manchesterze! ;) 



(jestem w brzuszku, mam ok. 2,5 miesiąca i już czuje fale drgające podczas gdy mummy śpiewa)


Opiszę Wam jak się egzystuje wokaliście w różnych etapach ciąży: 

1 TRYMESTR


-Śpiewa Ci się dobrze, jednak ilość hormonów w Twoim ciele powoduje taki spadek energii, że mogłabyś spać 22 godziny na dobę ( te 2 dodatkowe zużyjesz na jedzenie, mycie i wydalanie :D ) więc wszelakie próby wieczorowo-nocne, a także koncerty to istna męczarnia!;

-( z moich obserwacji) masz przesuszoną śluzówkę, przez co musisz bardziej nawilżać gardło;

-CHCE CI SIĘ SIKU W NAJMNIEJ ODPOWIEDNICH MOMENTACH! (Wtedy warto wykorzystać przydługawe solówki instrumentalistów na koncercie i pójść po prostu do toalety!)

-Jeżeli dużo podróżujesz- a tak to bywa w muzycznym życiu-musisz zmagać się z nieustającymi nudnościami...Na nudności podczas trasy pomaga dobra muzyka w stonowanym volumenie, zapas wody, świeży dopływ tlenu, umiejętność płynnej jazdy kierowcy :D , podróż na przednim siedzeniu i oglądanie wspaniałych widoków oraz częste przerwy ;)


(mam prawie 4 miesiące, jeszcze nie widać mnie w szerokim ubraniach. słyszę, co mama śpiewa)


-Wypiłabyś hektolitry wody podczas śpiewania!

-Dawka hormonów jest tak ogromna, że Twoje zdolności aktorko-emocjonalne mogą zwiększyć się do maksimum na scenie (płaczesz na zawołanie, śpiewasz najczulej jak potrafisz i t d) ;)

-jesteś zmęczona, drażliwa i śpiąca ale nikt nie wie o tym, że jesteś w ciąży, dlatego nikt Ci nie folguje (obowiązkowe próby do drugiej w nocy zarządzone przez reżysera, nocleg gdzie popadnie... ;) ) 
-WSZYSCY SIĘ ZASTANAWIAJĄ DLACZEGO PIJESZ HERBATĘ A NIE PIWO!!!!!!!!

(Mam 3 miesiące i lubię się otaczać dźwiękami)

KONIEC TRYMESTRU PIERWSZEGO


Ciąg dalszy nastąpi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 singing mummy! , Blogger